ZA IZBOLJŠANJE NAŠIH STORITEV, INDIVIDUALIZACIJO OGLAŠEVANJA IN ZA SHRANITEV VAŠIH PREFERENC SPLETNE STRANI UPORABLJAMO NAŠE PIŠKOTKE IN PIŠKOTKE TRETJIH OSEB. Z NADALJNJIM BRSKANJEM, SE STRINJATE Z UPORABO PIŠKOTOV NA NAŠI STRANI. ZA VEČ INFORMACIJ (NPR. GLEDE TEGA KAKO IZKLOPITI PIŠKOTKE) OBIŠČITE NAŠO POLITIKO PIŠKOTKOV

Se strinjam
advertisement

Lahko noč, skrbi.

Daleč od doma lahko gre marsikaj narobe: s prtljago, z zdravjem, z dokumenti … S sklenjenim turističnim zavarovanjem boste imeli zagotovljeno hitro in učinkovito pomoč na eni telefonski številki.

1. Na kratko: kaj krije turistično zavarovanje?

S turističnim zavarovanjem se učinkovito zavarujete pred nepredvidenimi dogodki in posledicami, ki se zgodijo vam in vašemu premoženju na potovanjih v tujini:

Turistično zavarovanje krije 24-urno medicinsko asistenco v slovenskem jeziku, stroške nujnega zdravljenja in stroške prevoza zaradi bolezni ali nezgode, ki se zgodijo v tujini, nezgodno smrt, stroške pravne pomoči, stroške, ki izhajajo iz odgovornosti, stroške poškodbe ali uničenja prtljage in osebnih stvari, prekinitev potovanja zaradi nepredvidenih dogodkov, zlorabo plačilnih kartic in stroške izdelave novih dokumentov.
Izbirate med tremi različnimi paketi, ki se med seboj razlikujejo po obsegu zavarovalnega kritja.
Če v tujino potujete vsaj 3 x letno, vam priporočamo sklenitev letnega zavarovanja, ki velja za neomejeno število potovanj, vendar posamezno ne sme trajati več kot 60 dni. Da je dobro imeti kar letno družinsko turistično zavarovanje, so prepričane tudi bolgerke Kam z mulcem.
Kritje velja na področju celotnega sveta, razen za državo stalnega ali začasnega prebivališča.
Ob sklenitvi po spletu ste deležni do 20 % popusta.

2. Kdaj skleniti turistično zavarovanje?

Turistično zavarovanje začne veljati šele naslednji dan po sklenitvi zavarovanja in plačilu premije ali kasneje, zato ga je treba skleniti najpozneje na dan pred potovanjem, ne glede na to, ali ga sklenete po spletu ali v poslovalnici.

3. Kako prijaviti škodni primer?

Priporočamo, da v  primeru nezgode ali bolezni v tujini  pokličete Triglav zdravstveno asistenco, ki nudi 24-urno pomoč oziroma asistenco, in sicer na tel. št. +386 59 09 18 81. Ta bo organizirala zdravljenje in v okviru zavarovalne vsote pokrila stroške zdravljena v bolnišnici ter stroške prevoza do bolnišnice ali v domovino. Na Triglav zdravstveno asistenco potrebno obrniti takoj oziroma najkasneje v 48 urah. Preberite, kako uveljavite turistično zavarovanje še ob drugih škodnih primerih.

4. Je možno zavarovati odpoved potovanja?

Sklenete lahko odpoved turističnega potovanja, ki krije stroške odpovedi turističnega potovanja ali letalske karte, ki jih kot kupec turistične storitve morate povrniti organizatorju zaradi odpovedi oziroma neudeležbe na potovanju.

Stroški bodo kriti, če potovanje odpoveste zaradi:

nezgode, smrti ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovanca,
smrti zavarovančevih svojcev, ki zavarovancu onemogoča potovanje,
nezgode ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovančevih ožjih svojcev, ki zavarovancu zaradi potrebne nega ali hospitalizacije onemogoča potovanje,
uradnih pozivov,
elementarnih nesreč.


5. Zakaj skleniti turistično zavarovanje, če imate evropsko kartico?

Turistično zavarovanje priporočamo, če potujete na destinacije, kjer zdravniško oskrbo zagotavljajo predvsem zasebne zdravstvene ustanove, česar evropska kartica ne krije. Medtem ko helikoptersko reševanje v Sloveniji, pa tudi na Hrvaškem in nekaterih drugih državah EU krije zdravstveno zavarovanje, mora v Italiji in v Avstriji, ki sta priljubljeni gorski destinaciji, stroške prevzeti ponesrečenec. Evropska kartica prav tako ne krije stroškov prevoza obolelega ali poškodovanega človeka iz tujine domov. Vse omenjeno pa krije turistično zavarovanje.

Nasvet: Če sklenete letno turistično zavarovanje in ga priključite v Triglav komplet, lahko pridobite 1 % dodatnega popusta na vsa zavarovanja v kompletu.